Pro cestovní kancelář Daen tvořím od začátku roku 2019 obsahový plán pro sociální sítě Facebook a Instagram, a spravuji placené kampaně na těchto sítích. Cestovní kancelář DAEN je z pohledu trhu relativně malou cestovní kanceláří s třemi pobočkami. Dalo by se tak říct, že se jedná o lokální cestovní kancelář, která má velmi úzkou klientelu. I tak se nám daří počet fanoušků na naší facebookové stránce stále zvyšovat, a to zejména organicky. Placenou reklamu využíváme vzhledem k menším rozpočtům pouze v případě last minute nabídek, nebo jinak časově omezených nabídek, jako jsou například zdravé víkendové pobyty, a pobyty u moře, které CK Daen zaštiťuje.
Instagramový účet jsme také více sjednotili, a nyní se zaměřujeme především na předávání zajímavých informací a fotografií z míst, které cestovní kancelář nabízí především – Česko, Slovensko a Maďarsko.
S Olgou Šejvlovou jsem navázala na začátku roku 2020 spolupráci ohledně správy sociálních sítí. Cílem klienta je zvýšit povědomí o činnosti podnikání, a také zájem o poskytované služby v oblasti zdraví.
Od začátku naší spolupráce jsme zvýšily na facebookové stránce celkový dosah o 542 %, a engagement fanoušků o celých 340 %. Fanouškovskou základnu se nám daří velmi pěkně navyšovat, a stejně tak počet sledujících na Instagramu. Díky placeným reklamám se nám daří přivést více zákazníků na webové stránky, a tím se zvýšil také zájem po službách klienta.
S Olgou Šejvlovou jsem navázala na začátku roku 2020 spolupráci ohledně správy sociálních sítí. Cílem klienta je zvýšit povědomí o činnosti podnikání, a také zájem o poskytované služby v oblasti zdraví.
Od začátku naší spolupráce jsme zvýšily na facebookové stránce celkový dosah o 542 %, a engagement fanoušků o celých 340 %. Fanouškovskou základnu se nám daří velmi pěkně navyšovat, a stejně tak počet sledujících na Instagramu. Díky placeným reklamám se nám daří přivést více zákazníků na webové stránky, a tím se zvýšil také zájem po službách klienta.
řemeslná výroba
S klientem jsme navázali v červenci 2019 spolupráci ohledně založení nového instagramového účtu, jeho správy, a částečné správy facebookové stránky.
Cílem klienta bylo budovat povědomí o nově vzniklé truhlářské firmě, která se odlišuje především způsobem zpracování dřeva a designem samotných výrobků.
Pro klienta jsem vytvořila zcela nový instagramový účet, a starala se o celkovou správu a tvorbu obsahu bez podpory placené propagace, kterou klient nevyužíval.
Částečně jsem převzala také správu již stávající facebookové stránky, kde se nám podařilo během několikaměsíční spolupráce přivést nové fanoušky, a dostat značku k širšímu publiku. I na facebookové stránce šlo výhradně o neplacený obsah, a tak jsme se snažili využít potenciálu soutěží. Obsah jsme sdíleli také ve skupinách, kde měly naše produkty velmi dobrý ohlas, a přivedly nám nejednu poptávku po produktech.
V roce 2019 roce jsem měla možnost pro značku nafotit také několik fotografií ze zákulisí, které měly za cíl ukázat publiku kde tvoříme, jaké zázemí využíváme a jaké postupy uplatňujeme.
S klientem jsme navázali v červenci 2019 spolupráci ohledně založení nového instagramového účtu, jeho správy, a částečné správy facebookové stránky.
Cílem klienta bylo budovat povědomí o nově vzniklé truhlářské firmě, která se odlišuje především způsobem zpracování dřeva a designem samotných výrobků.
Pro klienta jsem vytvořila zcela nový instagramový účet, a starala se o celkovou správu a tvorbu obsahu bez podpory placené propagace, kterou klient nevyužíval.
Částečně jsem převzala také správu již stávající facebookové stránky, kde se nám podařilo během několikaměsíční spolupráce přivést nové fanoušky, a dostat značku k širšímu publiku. I na facebookové stránce šlo výhradně o neplacený obsah, a tak jsme se snažili využít potenciálu soutěží. Obsah jsme sdíleli také ve skupinách, kde měly naše produkty velmi dobrý ohlas, a přivedly nám nejednu poptávku po produktech.
V roce 2019 roce jsem měla možnost pro značku nafotit také několik fotografií ze zákulisí, které měly za cíl ukázat publiku kde tvoříme, jaké zázemí využíváme a jaké postupy uplatňujeme.
e-shop se zdravou výživou
S klientem jsme navázali krátkou spolupráci v roce 2019. Cílem klienta bylo založení instagramového účtu, jeho správa, ale také proškolení ohledně správy a fungování na této síti. Provedli jsme také celkový audit dosavadní správy facebookové stránky, nastavili vhodnou strategii pro tvorbu obsahu a komunikaci s fanoušky.
Za dobu naší spolupráce se nám podařilo dostat značku více do povědomí a rozšířit okruh našich fanoušků, a to bez placené propagace, kterou klient nevyužíval.
S klientem jsme navázali krátkou spolupráci v roce 2019. Cílem klienta bylo založení instagramového účtu, jeho správa, ale také proškolení ohledně správy a fungování na této síti. Provedli jsme také celkový audit dosavadní správy facebookové stránky, nastavili vhodnou strategii pro tvorbu obsahu a komunikaci s fanoušky.
Za dobu naší spolupráce se nám podařilo dostat značku více do povědomí a rozšířit okruh našich fanoušků, a to bez placené propagace, kterou klient nevyužíval.