Nabídka služeb

pro marketing na síti
Vnímám sílu sociálních sítí a nebojím se je využít.
A co využijete vy u mě?
01

Konzultace

Vnímáte sílu sociálních sítí, ale stále se ne a ne rozhoupat k jejich založení? Nevíte, které sociální sítě jsou pro vás ty pravé, jak je správně uchopit a co za jejich správou stojí? Seznámení se s činností vaší firmy, i tím, kdo jsou vaši zákazníci, je klíčové pro sestavení správné strategie na sociálních sítích. Pojďme si společně popovídat o možnostech spolupráce, a navrhnout řešení šité na míru právě vám.

  • Seznámím se s obsahem vašeho podnikání a záměrem, kterého chcete díky sociálním sítím dosáhnout.
  • Popovídáme si o vaší cílové skupině a koho chcete oslovit.
  • Probereme vaše finanční možnosti, a to, jak s financemi na sítích co nejlépe naložit.
  • Povíme si, jaké sociální sítě by pro vás byly vhodné. Opravdu nemusíte být všude. Buďte především tam, kde jsou vaši zákazníci.
  • Řekneme si, jaký obsah by bylo vhodné publikovat, a jak často vzhledem k vašim možnostem i druhu podnikání.
  • Společně se podíváme na zoubek vaší konkurenci, a řekneme si, jak to dělat ještě o něco lépe (vždy je přece co zlepšovat).
  • Poradím vám, co nyní na sociálních sítích frčí, a co se naopak NEvyplatí používat.

   550 Kč

   50 min.

    Kdekoliv. Klidně při šálku dobrého čaje u vás ve firmě nebo v příjemné kavárně.

    3 konzultace s platbou předem za 1 300 Kč.
02

Tvorba strategie na sociální sítě

Nevíte pořádně kdo je vaše cílová skupina ani jak k vašemu publiku správně hovořit? Jaký obsah tvořit a kolikrát týdně publikovat? Nemáte zatím zajeté procesy, sítě spravujete spíše nahodile, a vaši fanoušci ne a ne interagovat? Máte pocit, že se za správou sociálních sítí skrývá mnoho hodin času, které ale nikdo neocení? Pojďme si společně udělat malý audit napříč vašimi sítěmi, a zjistit, jak to dělat lépe, efektivněji, a hlavně, jak publikovat obsah, který zajímá především vaši cílovou skupinu.
  • Podíváme se blíž na to, kdo jste, co je náplní vašeho podnikání a jak jako značka vystupujete.
  • Důkladně si probereme, v čem vaše firma/produkt vyniká, a v čem shledáváte naopak slabiny.
  • Probereme, co zákazníkům můžete nabídnout, jak vás vnímají, co o vás říkají a kde.
  • Zamyslíme se společně nad tím, kam vaše firma směřuje, kde je na trhu nyní, a jaký je potenciál a možnosti k dalšímu progresu.
  • Ukážeme si, jak být ve svých plánech konzistentní – protože čím více budete držet značku konzistentní, tím větší šance, že si vás lidé vybaví a zapamatují.
  • Ujasníme si cílovou skupinu a vydefinujeme persony.
  • Probereme, jakých cílů chcete na sítích dosáhnout a proč.
  • Nemalou součástí vaší strategie bude také vaše konkurence, proto se na ni podíváme blíže. Řekneme si, v čem vyniká a v čem naopak méně. Na jakých sítích působí, jak si na nich vede atd. Cílem není KOPÍROVAT, ale inspirovat se a být SVŮJ!
  • Řekneme si, jak a kde obsah na sociální sítě plánovat, a co by měl takový plán obsahovat. Nahodilé příspěvky bez jasného cíle vám NIKDY moc ku prospěchu nebudou. Zaplníte jen prázdné místo na zdi, a to přece nechcete. 🙂
  • Jasně si řekneme, zda vůbec ke svému podnikání potřebujete VŠECHNY sítě. Pravděpodobně ne. Proto si ukážeme, které jsou právě pro vás vhodné, a které ne.
  • Povím vám, jaké výhody vám která síť může nabídnout a jak oslovíte ty správné lidi.

   Individuální dle rozsahu.

   Individuální dle rozsahu.

    Kdekoliv. Nejlépe však v klidném prostředí vaší firmy nebo online.

03

Správa sociálních sítí Facebook a Instagram

Rádi byste delegovali povinnosti spojené s chodem sociálních sítích na někoho jiného, ale všichni vaši kolegové už hlásí stop stav, a o sítích toho zase tolik neví? Nevadí, ráda se stanu součástí vaší značky, pomohu vám budovat její jméno a zvyšovat povědomí na Facebooku či Instagramu. Společně probereme současný stav vašich sítí, podíváme se na případné změny a dohodneme publikační plán. Zkrátka, nebojte se ukázat, co umíte a buďte vidět!

    • Dohodneme si, jak bude spolupráce probíhat (na dálku / pravidelně se setkáme).
    • Probereme, s jakými sociálními sítěmi budeme pracovat.
    • Pokud už sociální sítě máte, podíváme se spolu na současný stav a zajistíme UPGRADE.
    • Řekneme si, s jakými nástroji budeme pracovat (Business Manager, Google Analytics, Creator Studio, Google Disk atp.).

V případě, že nevíte o jaké nástroje se jedná, nevadí, vše vás ráda naučím. 🙂

  • Zajistíme přístupy a role do Business Manageru.
  • Dohodneme si obsahový plán, a jak bude probíhat předávání / pořizování materiálů.
  • Domluvíme se na jednotném vizuálu značky tak, abyste byli jednoznačně rozpoznatelní.
  • Ujasníme si, jak budeme k cílové skupině mluvit, a v jakém rozsahu.
  • Povíme si, čeho chceme společně na sítích dosáhnout, co chceme naší cílové skupině předávat, a toho se budeme držet.
  • Podíváme se na možnosti placené reklamy na sítích – protože i skvělý obsah mnohdy potřebuje pomoci s propagací.
  • Každý měsíc vám budu reportovat, čeho jsme dosáhli, a na čem je třeba více zapracovat.

.

5 000 Kč

měsíčně

Časový fond 10 hodin měsíčně

od

8 000 Kč

měsíčně

Časový fond 15 – 16 hodin měsíčně

od

10 000 Kč

měsíčně

Volitelné:

1x nafocení a úprava fotografií pro sociální sítě měsíčně. Závisí na lokalitě – pokud se nacházíte v okruhu do 25 km ode mě, neúčtuji si nic za dopravu.

Časový fond min. 20 hodin měsíčně

Balíčky je možné si modifikovat dle potřeby. Vše záleží na domluvě.
04

Fotografie na sociální sítě

Rádi byste tvořili co možná nejautentičtější obsah, ale nevíte, jak na to, a jak by takové fotografie měly vypadat? Chcete do vašich fotografií dostat víc než jen pouhý produkt? V dnešní uspěchané době, kdy lusknutím prstu můžeme mít cokoli si umaneme, již neprodává jen samotný produkt, ale také emoce! Pojďme je do vašich fotografií společně dostat.

   Od 4 000 Kč (závisí od vašich požadavků).

    Kdekoliv. Pokud se společně nacházíme v okruhu do 25 km, nestojí vás moje doprava k vám ani kačku.

   Fotografie pořizuji na fotoaparát Panasonic Lumix DMC-G7.

05

Texty na sociální sítě a blog

Máte pocit, že jsou vaše texty neučesané, kostrbaté, příliš dlouhé, příliš krátké a nevýstižné? Zkrátka, že nemají tu správnou šťávu a na web vám moc zákazníků nepřivádějí? Věříte, že lidé na sociálních sítích příliš nečtou, a tak je vlastně jedno, jaký obsah publikujete? Naopak, lidé na sítích čtou, jen trochu jinak. Je proto důležité tomu přizpůsobit i váš obsah. Ráda se s vámi podívám na to, co zlepšit, a jak tvořit texty, které přesně vystihnout to, co chcete svému publiku sdělit. Ráda vám pomůžu také s texty na váš blog nebo s jinými drobnými textacemi.

Na můj psací styl se můžete podívat na mém blogu nebo omrknout sociální sítě mých klientů.

   od 600 Kč / normostrana

   200 Kč / příspěvek na sociální síť

06

Reklama na sociálních sítích

Už dávno neplatí, že každý skvělý produkt se na sítích prosadí bez placené propagace. Díky algoritmům, které organický dosah tahají spíše k zemi, a obrovskému přetlaku značek na sítích, se dnes bez placené propagace téměř neobejdeme. Pokud chcete vaši značku na sítích podpořit, a dostat k více lidem, pojďte se mnou probrat možnosti placené propagace na Facebooku a Instagramu, a buďte více vidět. Společně nastavíme vhodné zacílení, grafiku i budget tak, aby k vám přišlo jen relevantní publikum.

   Od 2 000 Kč (závisí na rozsahu práce a počtu kampaní).

Ráda se pracovně propojím s každým, kdo